Queen of Hearts



"Off with their heads!"

Akryl, akvarell, och bläck. Något jag satte ihop mitt i natten efter att jag sett Alice i Underlandet.
Alla dom förbannade små hjärtorna blev lite jobbiga efter ett tag, så ni får ursäkta att de är lite slarviga.

På tal om ingenting - gissa vem som blev student? Å hej och hå.
Den som vill är välkommen på studentkalas den 30de.

Alice



"There was nothing so very remarkable in that; nor did Alice think it so very much out of the ordinary to hear the Rabbit say to itself 'Oh dear! Oh dear! I shall be too late!' ...but when the Rabbit actually took a watch out its waistcoat pocket, and looked at it, and then hurried on, Alice startled to her feet."

Akryl, akvareller och bläckpenna. Färgerna är lite förstärkta i paint shop eftersom min kamera åt dem alla. Texten är (duh) också tillsatt med paintshop.



Paint shop professional.
Can't even see the world straight, can you?

Rainbow vomit


Jag ska mååla heela vääärlden lilla mamma~
Akryl, tog ca. 2 dagar.

RSS 2.0